Sült csirkés saláta tekercs...
0001. december 03. írta: Klarissza24

Sült csirkés saláta tekercs...

5 perces gyors hétfői ebéd…

 

Megint a hétvégi maradékból egy gyors ebéd, ha nincs ötleted, ezt a finomságot is bevetheted, az éhséged csökkentésére…, isteni finom és sok teendő nincs vele…, főleg a nagy rohanásban igen jó szolgálatot tesz… és nekem is leírni 5 percbe tellett... :)

 

 

Sült csirkés saláta tekercs
Hozzávalók:
1 nagy fej saláta levele/ahányan vagyunk
grill csirke melle húsa
2 ek feta sajt
3 ek tejföl
light trappista vagy óvári sajt

 

Elkészítés:
Szedjük le a saláta nagyobb szép leveleit, mossuk meg, és szárítsuk meg. Nekem van, egy műanyag saláta szárítom, érdemes beszerezni, így ezzel még gyorsabban végezhetünk, ha nincsen, akkor szűrőben mossuk meg, és hagyjuk lecsepegtetni.

 

A hétvégi fogásokból biztos mindenkinél marad egy kis finomság, nálunk a grill csirke a nyerő, így a melle húsát felvagdostam csíkokra.

 

A tejfölt a feta sajttal összekevertem. A sajtot lereszeltem.

 

A saláta leveleket egy tányérra tettem, ráhelyeztem a csirke falatokat, meglocsoltam feta sajtos tejfeles öntettel, és megszórtam reszelt sajttal, és feltekerve isteni finom gyors és egészséges ebédet rittyentettem. :)

 

Jó étvágyat!
Klarissza

 

 

 

süti beállítások módosítása