Baconös töltött karaj tekercs KETO
2021. július 19. írta: Klarissza24

Baconös töltött karaj tekercs KETO

Ha egy kis változatosságra vágysz!

 

Tehát tessék élvezni az ízeket, finomságokat…

 

Ha KETO, akkor egy kis fincsi húsi, számtalan ötlet cikázik a fejembe, csak legyen időm elkészíteni. Imádom ezeket a kihívásokat, először a mediterrán étrend, utána a gluténmentes étrend a családom miatt, és most pedig a KETO étrendben (jó-jó ez is gluténmentes) vagyok benne, viszont ez most saját magam miatt, élvezem, ha valami új finomságot kreálok a konyhámba. 
Egyszerűen én nem nyűgnek élem meg a főzést/sütést, és persze imádok enni is. Ja és csak hab a tortán, hogy a keto étrenddel, már 21 kg fogytam, és elképesztően jól érzem magam a bőrömben. :)

Tehát tessék élvezni az ízeket, finomságokat, bármelyik étrendet is válasszátok, nem kell sanyargatni magatokat.

 

 baconos_toltott_karaj_tekercs_keto.jpg


Baconos töltött karaj tekercs KETO
Hozzávalók:

8 szelet karaj (egyben vettem és vékonyra felszeleteltem, kiklopfoltam)
250 g mascarpone
2 tálca szeletelt bacon (húsonként 3 szelet bacon kell)
Fűszerek:
ötbors durvára darált
Himalája só (kicsi kell belőle, vigyázva, mert a bacon is sós)
cayenne bors
¼ szál házi száraz kolbász
kacsazsír (vagy kókuszzsír és vaj)

 

A hozzávalóknál lévő fűszereket a négy égtáj Ázsia boltban szoktam vásárolni, online is lehet rendelni:
http://azsiabolt.hu/termekek

 

baconos_toltott_karaj_tekercs_keto1.jpg


Baconos töltött karaj tekercs
elkészítése:
A húsokat befűszerezzük, majd két szelet bacont lerakunk, hogy fedje egymást a szélei, ezután rá a fűszeres hús, megkenjük mascarponéval, egy szelet bacon rá, és 4 vékony karika száraz kolbász.

Ezután felteker, tepsibe tesz, kacsazsír, vagy kókkuszzsír és egy kis vaj teszünk rá, és megsütjük. Először alufóliával lefedve, majd anélkül egy kicsit a vége felé megpirít. Salátával kínáljuk.

 

Ha tetszett a recept, kérlek, oszd meg másokkal is, hisz az egészség mindenkié… Köszönöm

További receptekért, tippekért, érdekességekért csatlakozz a facebook oldalamhoz:
https://www.facebook.com/mediterranetelek.klarissza

 

Jó étvágyat és jó egészséget!
Klarissza

 

 

süti beállítások módosítása