Kolbászos peperonis sajtos pizza aszalt paradicsommal padlizsánnal KETO
2021. július 27. írta: Klarissza24

Kolbászos peperonis sajtos pizza aszalt paradicsommal padlizsánnal KETO

Egy újabb recept, nemcsak keto imádóknak

 

Liszt nélkül!

 

Megint egy tojással készült variációm, hogy ne unjátok meg az egyszerű kolbászos, vagy sima rántottát. Persze az is finom, de én különböző ízekkel variálom. Sose egyforma az étel, és ez benne a szép. Így ezt is elneveztem pizzának, hiszen a feltét is utal erre, kolbászos peperonis sajtos pizza, megspékelve további finom ízekkel. Elképesztő, csak úgy ettem, mint kacsa a nokedlit. :)

 

kolbaszos_peperonis_sajtos_pizza_aszalt_paradicsommal_padlizsannal_keto4.jpg


Kolbászos peperonis sajtos pizza aszalt paradicsommal és padlizsánnal
KETO
Hozzávalók:

1 zacskó mozzarella sajt fele - felkockázva
kis darab trappista (levágtam egy kis darabot egy 20 dkg sajtból, talán 5 dkg lehet) – apróra felkockázva
4 db tojás
kaliforniai paprika (zöld-piros-sárga) - majd összekeverjük a színeket :)
zöldhagyma - apróra vágva
2 db közepes padlizsán – megsütve, megpucolva, felvágva
1-3 db fetasajttal töltött peperoni paprika (ki mennyire szereti csípősen)
2-3 db aszalt paradicsom olívaolajban – felcsíkozva
kis darabka száraz kolbász - felkarikázva
Himalája só
ötbors durvára darált fűszer
1 kk vaj (vaj és nem margarin!)
1 kk kókuszzsír

 
kolbaszos_peperonis_sajtos_pizza_aszalt_paradicsommal_padlizsannal_keto3.jpg

Kolbászos peperonis sajtos pizza aszalt paradicsommal és padlizsánnal KETO
elkészítése:

A padlizsánt én a gáztűzhely platniján megsütöttem. Akkor jó, amikor szinte elégett a külső héja, majd ezt követően, beletettem egy műanyag tálba, rá a fóliát, és 15 percig pihentettem. Ezt követően, lehúztam a külső héját és a belsejének egy kis részét felvágtam. A többi mehet a hűtőbe későbbre, vagy akár padlizsánkrémnek is. (ha már sütök padlizsánt többet szoktam, hogy legyen, fő az előre tervezés.)

kolbaszos_peperonis_sajtos_pizza_aszalt_paradicsommal_padlizsannal_keto6.jpg
Ezután a tojást verjük fel, a kaliforniai paprikából egy-egy szeletet levágunk, majd apróra vágjuk, a zöldhagymával együtt, majd egy teflon serpenyőbe, tegyünk 1 kk-nyi vajat és kókuszzsírt, forrósítsuk fel, majd vegyük le a hőt, (ez fontos) és mehet bele a tojás.

kolbaszos_peperonis_sajtos_pizza_aszalt_paradicsommal_padlizsannal_keto5.jpg
Majd szórjuk meg kaliforniai paprikával, zöldhagymával, mehet rá a padlizsán, kolbász, aszalt paradicsom, peperoni paprika, trappista sajt, és a tetejére mehet a mozzarella sajt, és alacsony hőfokon (tartalékon) süssük meg.

kolbaszos_peperonis_sajtos_pizza_aszalt_paradicsommal_padlizsannal_keto7.jpg
Sózzuk, borsozzuk ízlés szerint. Amikor az alja szép aranybarna, már kész is. (nem kell megfordítani, szépen tartalékon átsül a teteje is.)
Cikkekre vágjuk egy ollóval, és már is ehetjük.

 

Ha tetszett a recept, kérlek, oszd meg másokkal is, hisz az egészség mindenkié… Köszönöm

 

További receptekért, tippekért, érdekességekért csatlakozz a facebook oldalamhoz:
https://www.facebook.com/mediterranetelek.klarissza

 

Jó étvágyat és jó egészséget!
Klarissza

 

 

süti beállítások módosítása