Kókuszgolyó KETO
2021. augusztus 17. írta: Klarissza24

Kókuszgolyó KETO

Ez a Ketos vészgolyó… :)

 

Miért is? mert én így neveztem el, sőt fagyasztható is!

 

 

Történt ugyanis, hogy már több hónapja ketoztam, és nagyon el voltam nyalánkság nélkül, aztán egyszer úgy karácsony táján rám jött, bár akkor is szigorúan ketos ételeket ettem, de előtte rám jött a hoppáré, hogy úgy ennék valami finomat, tudjátok valami édeset és finomat, valamit, de nem tudod mit. Talán a karácsony szelleme, varázslata sodort az árral, :) de olyan kellett nekem, ami gyorsan megvan, és nem csak egyszer ehetnék belőle, akár eloszthatom több napra is, vagy eldughatom stikába, és később is ehetek belőle, amikor rám jön megint a hoppáréééééééé. :)
És akkor jött az ötlet, hogy a kókuszgolyót variálom át. Igaz van már több variációm is itt a blogon kókuszgolyóra, de ez most ketos. :) Szóval jött az agyamba az ötlet, hogy tuti, hogy ezt fogom átkreálni. Annyira finom lett, hogy egy másik gyors kedvencemet is elkészítettem a Raffaello golyót, de azt majd egy másik blog bejegyzésembe bevésem nektek. :)

 

 kokuszgolyo_keto.jpg

Kókuszgolyó KETO
Hozzávalók:

3 púpos ek mandulaliszt
4 púpos ek darált pekándió
3 púpos ek mascarpone (szobahőmérsékletű)
1 púpos ek holland kakaópor
3-4 ek eritrit (ízlés szerint)

 kokuszgolyo_keto1.jpg

Kókuszgolyó KETO
A hozzávalókat összekeverjük, kis golyókat formálunk és kókuszreszelékbe meghempergetjük. Mehet a hűtőbe, sőt a mélyhűtőbe is elmenthetünk pár darabot.

 

Ha tetszett a recept, kérlek, oszd meg másokkal is, hisz az egészség mindenkié… Köszönöm

További receptekért, tippekért, érdekességekért csatlakozz a facebook oldalamhoz:
https://www.facebook.com/mediterranetelek.klarissza

 

Jó étvágyat és jó egészséget!
Klarissza

 

 

 

süti beállítások módosítása